Als ik wakker word deze morgen merk ik meteen dat me lijf vandaag moeilijk gaat doen.
Het liefst sluit ik me ogen en slaap ik verder maar er staan vandaag belangrijke afspraken op het progamma.
Beetje bij beetje vouw ik me lijf recht.
Uiteindelijk een half uur later zit ik recht op, nog steeds geen motivatie om eruit te komen maar doe wat moet.
Om 10 uur komt stichting MEE om over de bezwaarschrift te praten die we gaan indienen bij de wmo
En wil dan wel klaar staan.
Als de mevrouw van MEE erdan is zet ik even koffie
En hebben het over hoe we het gaan aanpakken.
Het is een fijn gesprek waar ik mijn angsten maar ook strubbelingen kan uiten .
Als mevrouw weer gaat ben ik geheel gevloerd me zicht is slecht en voel me erg vermoeid dus blijf lekker op de bank.
Maar rond een uurtje of 1 moet ik echt weer op pad met mijn oudste dochter werkschoenen kopen gezellig en ben even buiten maar zo vermoeiend.
Onderweg krijg ik een mailtje waar ik echt mee aan de slag moet.
Dit moet meteen gebeuren het is van belang voor morgen maar eigenlijk heb ik de fut er niet voor, maar doe wat ik moet doen.
Daarna kan ik plat op de bank
Morgen heb ik een zware dag lichaamelijk en geestelijk so wish me luck