Soms gebeurt er iets in je leven waardoor je even beseft waar je nu bent
Ik ga en ben behoorlijk achteruit gegaan. Het lopen word moeilijk en ook mijn omgeving merkt dat. Hoe ik ook me best doe om mijn omgeving zo min mogelijk er iets van te laten merken, is het niet meer te verbergen.
En slaap gemiddeld 12 +
De dagelijkse pijn word meer dat kan ik nog verbergen maar fijn is het niet.

Ik wil niet dat mijn directe omgeving verdrietig word ik wil ze geen pijn doen ook al weet ik dat ze ervoor me zijn.
Ik was altijd de sterkste ik was altijd hun rots in de branding de leeuwin die over ze waakte.
Daar was ik zo trots op dat ze me zo zagen.
Maar daar is nu nog maar weinig van over van die leeuwin het is meer een poesje geworden
En misschien moet ik mezelf niet zo zien maar het voelt wel zo
Ik weet dat hun liefde onvoorwaardelijk is en dat ik in hun ogen altijd hun leeuwin blijf.

image

Maar in dat besef weet ik ook dat we positief moeten blijven en van elk moment moeten genieten want er is een reƫle kans dat ik nog verder achteruit ga.
En dan wil ik wel van elk moment hebben genoten alle kansen hebben benut en herinnering hebben gemaakt.

Zo ik ben het even kwijt en een ander iemand misschien bewuster

Trusten